Musiken

Jag saknar så sjukt att spela, det gör faktiskt lite ont i mig. Det är inte någon som har en studio att bjuda på?
Och kanske lite fritid?

Om jag någon gång får en massa pengar över och råkar bo i ett hus, så ska jag fixa studio. DET SVÄR JAG PÅ. Fan va kul dert vore. Jag skulle nog leka där hela tiden då.

Där har vi den ja.. ni har väl inte glömmt den gamla godingen?


Den dagen Ralf börjar kunna sova någon annanstans än i min famn, då ska jag damma av mitt gamla piano och sätta mig ner och sjunga för allt jag har. Kanske till och med ta ett glas vin till det ÄVEN om det är mitt på dagen.

Puss o godnatt!

Budade by the way på ett par maracas på tradera..


Godnatt igen.


*

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Vilken bra låt, visste inte att du hade gjort låtar. Du måste ju fortsätta med det där Liv. Lägg Ralfen i Robins knä och sätt igång. Robert hälsar så mycket. Kram

2010-02-27 @ 14:57:50
Postat av: Andrea

Är det du som sjunger? En fin låt var det iaf

2010-02-27 @ 18:16:11
Postat av: Livan

Tack så mycket.

Jo det är jag som sjunger :)

2010-02-27 @ 19:58:59
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Livan

Tack Gabbi. Hälsa tillbaka till Robert.

Jo jag får kanske ta och göra det.. om Ralfen går med på det utan att skrika. :D

2010-02-27 @ 20:00:46
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0