Promenadens-dag

Idag har det varit "Promenadens dag". Jag har varit ute och traskat typ hela dagen. Förutom då vi satt och åt lunch. Jag käkade en soppa på Café symfoni - linssoppan (underbar). Så stegräknaren visar att jag redan gått över 11.000 steg och det gör mig fett nöjd. Jag och Robin surrade också om att gå runt sjön i kväll, så vi får se hur det blir.. gissar att det inte går så mycket intressant på tv dessutom älskar Ralf att vara på prommis.

Vi köpte en bodysuit och en body åt lille R idag och fick användning av pressentkortet vi fick av Gabriella och Robert. Det kommer passa lillen utmärkt. En från "Molo" Och en från "Ej sikke lej"



Färgglada och fina :)

Natten har för övrigt varit helt FANTASTISK. Ralf ville som vanligt sova med mig så det fick han och jag vaknade vid 5 tiden och tänkte att jag skulle lägga han i sin säng. Så jag började böka så att han skulle vakna och vilja äta (så han inte skulle vakna en timme senare och vilja ha mat).. lika bra att ta det då jag ändå var vaken :)
Han vaknade rätt fort och ville som väntat käka. Han åt, vi la han i sin säng och somnade om och fick sova till 10 !!!

UNDERBART!
Jag beställer fler sånna nätter.


Nu hör jag att någon vill äta.


*

Kommentarer
Postat av: gabriella

Vad kul att du hittade nått fint och fräsigt till lille Ralf. Dom var ju jätte söta. Hoppas allt är bra och att du får många många fler sånna nätter. Hälsa Robin.

2010-02-20 @ 16:49:57
URL: http://gabriellasandbergs.blogspot.com
Postat av: Livan

Ja tack Gabriella, vi tänkte skicka bilder till er och visa vad vi köpt :) Det kommer passa honom jätte fint. Kramar till dig och Robert!

2010-02-20 @ 21:10:09
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0