Gott och blandat

I dag var det kalas ute i måttsund. Plast-farsan "Tårtan" fylde 76 bast och passade på att lyxa på med whisky heeela dagen... dessutom tog han sig en tjuv-rök i garaget.. haha.
Emma fyller 6 på tisdag så vi passade på att fira henne också. Hon hade desutom tappat sin första tand så nöjdare unge får man ju leta efter. Hon är så fin. Och Ralf älskade henne.

Robins semester började idag.
Så nu kan man säga att MIN semester också har börjat. Vi är nämligen 2 dygnet runt. Lovely!

I morgon
har vi mycket att göra. Vi ska ringa försäkringsbolaget som förhoppningsvis kommer i morgon och kollar på vår vattenskada, riksbyggen skulle komma förbi. Jag har fått hem massage-bänken så den ska jag åka in till stan med i morgon.. Få nycklar och kod. Hämta upp ett skötbord som vi ska köpa.
Jag ska fylla i en massa papper som ska till skatteverket angående min deklaration. Kopiera kvittona på renoveringen så jag får tillbaka på rotavdraget. Vi skulle även behöva ringa försäkringskassan, men får se om det hinns, deras tele-köar brukar ju inte vara kortast!

hmm... vad var det mer.. ?
Skt samma..

På Tisdag är det Tisdag med stort T. Jag ska nämligen till tandläkaren. Fy fan va trist.. men som med allt annat nu för tiden.. DET MÅSTE JU GÖRAS.


*

Kommentarer
Postat av: Malla

Tja! Huga för tandläkaren, Urs läste om eran vattenskada vilket skiiit...! Hoppas att inte självrisken blir så hög för er & att det kan ordnas snabbt..! Men vi måste ju hitta på nått nån dag, det är ju såna fina sommardagar nu jue=) kram

2010-06-28 @ 08:14:10
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0