Positiv Energi

2 dagar i rad har vi haft fin besök. Det har varit fantastiskt roligt. Jag känner mig så pigg, glad och inspirerad som man bara kan bli. Tack mina vänner för det!

Annars så vill jag skriva inlägg om en massa saker som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, men jag vet inte riktigt hur jag ska få ut mina tankar och åsikter på papper så att det ändå går att läsa OCH förstå. Men förhoppningsvis går  det bättre när jag fått det på plats i mig själv först.

Annars har jag gjort en konsultation på Robin.. så nu är väl studierna nära sitt mål.
JAG SKA KLARA DET.

Det känns som att det var exakt detta jag behövde för att bli friskare.
Positiv energi från fina vänner, att regelbundet äta en av min rasayana, käka Honung-ingefära-gurkmeja-svartpeppar-blandningen och vila. Nu blir det bara bättre.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0