Skottlossning

I natt när vi försökte sova så hör vi plötsligt att det blir skottlossning. 5 skott direkt efter varandra. Eftersom vi inte är så där våldsamt van vid hur det låter när det är skottlossning så funderade vi ett tag på om det skulle kunna vara något annat. Men det kändes helt omöjligt så vi ringde polisen.

"Hej, asså nu är jag inte helt säker, men jag tror att det var pistolskjut här utanför någonstans"


Vi förstod ganska snabbt att det vi trodde stämde.
Polisen ringde upp och ville komma upp och prata med oss men sen när de stod här utanför så ringde de och vi surra bara en kortis och det tackade så mycket för att vi hade ringt och sa att det var VÄLDIGT bra.
Hur lätt är det att somna sen då?

Klockan var typ 2 nu och till och med Ralf var vaken..

Vem var det som sköt?
Varför var det någon som sköt?

Jag blir ju bara så jävla nyfiken.


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hm... Och jag som precis såg min "kära" grannes son, alias Skinkan,som varit borta ett tag, knalla in här i trappen idag... Sammanträffande?

2010-06-17 @ 11:40:37
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0