2 månaderskollen

Sådärja. Då har man varit på 2 månaderskoll med Ralfie.
Precis som jag trodde så har min lilla trollunge växt i superfart på senaste tiden. 59.5 cm lång och 4905g (Föddes som 50 cm & 3385g stor). Det var verkligen helt plötligt som han inte kunde ha stl 50 längre. Ja, något plagg har han kvar i 50. som dressen nedanför från green cotton, men den ryker nog snart den med..
Vissa mindre märken har han till och med stl 62 i :)

Ralf har ju tydligen inte alls särskillt platt huvud heller som jag trodde utan helt normalt som alla bebisar får. Jag har ju tydligen bara nojjat. Ovanligt för att vara mig, Jag nojjar ju sällan, men alla ska vi väl ha våra Nojj-grejer.


Jag och Hjärtat.

Nu tycker jag mig höra en väldigt hungrig kille.

Solong!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0