Grus

Grus i ögonen av trötthet men inte har jag somnat än. Jag måste nog sluta dricka kaffe på kvällen. Det här funkar ju inte.
Barnet och mannen snarkar i kapp och själv sitter jag och tänker på mina olika knölar doktorn ska kolla upp i morgon. Undra vad det kan vara. Jag lär ju aldriiig få veta vad det är för "knöl" jag har i magen.. det känns ju mest som ett 5cm för långt revben.. men det lär det ju inte vara.
Den nya knölen jag har fått på armen kan nog vara lite allt möjligt.. fettknöl.. inkappslad glasbit.. ont gör den då, och jag är lite rädd inför i morgon.

Ähh.. gonatt.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ush vad otrevligt det lät. Men det går säkert bra hos farbror doktorn. Jag håller mina tummar för dig. Puss!

2010-03-09 @ 10:04:48
Postat av: Livan

Ja fy tusan. Tack för det. Kvart i två är jag hos Doc.

2010-03-09 @ 10:53:49
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0