Vuxen och självständig

Alltså det är någonting som händer med min lilla favorit. Han som aldrig har kunnat vara nöjd om han inte ligger i min famn och han som vi varit tvugna att söva i famnen innan vi lägger honom i spjälsängen för natten. Jag misstänker att han håller på att bli vuxen och självständig!

Igår kväll (natt) så la vi bara ner honom i spjälsängen och vips så sov han. Samma sak nu. Jag la en massa filtar och kudde på golvet, la ner honom på där och satte babygymmet som jag fått av malin över honom. Han låg en stund och boxade, tappade nappen- och skrek, hade lite ont i magen sen blev han lugn och sen bara tok-slocknade han !!!

(Blixten var dock inte så populär.)


Det känns nästan konstigt.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0