En sol som inte vill göra natt

Asså vi har en viss bebis i familjen som absolut inte vill sova föräns 23.00 !!!

Både jag och Robin är så jävla trötta och skulle kunna somna klockan 7 varje kväll.. för ni ska inte tro att han sover länge på morgonen när han är vaken så här länge.. nädå. I morse vaknade han vid 6.00 och har dessutom bajsat och ammat en gång på natten. Jag känner att jag börjar bli tärd.

Dessutom så är Ralf egentligen trött.. han vill inte roa sig själv utan vi ska roa han och vara "Vakna" - pigga och allerta. Medans han bara ska kunna såsa omkring och glo... Blää

Jajja, så småningom kommer väl den vanliga dygnsrytmen tillbaka. Jag dör inte, men det hade varit skönt att få sova lite tidigare än typ 12 på natten.



Man ska väl inte klaga så länge han inte är ledsen?...

Kanske är han bara som midnattsolen.. Vill inte göra natt.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vilken fin bild! Han är ett sånt muskel-paket lilla Ralfen :) Hoppas att han hittar sin dygnsrytm snart igen så ni får sova! Pussar!

2010-05-15 @ 22:44:27
Postat av: Fanny

Oj vilken fin bild! :) Vad stor han börjar bli nu..

2010-05-16 @ 00:17:27
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Cecilia Lundberg

Vår Loke är också uppe till 23, men som tur är så sover han till 8-9 iaf på morgonen =) Men man märker att solen (ljuset) har en viss inverkan på dygnsrytmen på lille herrn.. Hoppas det ordnar sig för er snart! Kram!

2010-05-16 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0