Detox dag 5

Dagen har gått bra. Jag har kännt mig utvilad och pigg. 

Eftersom frukosten blev så så sent så åt jag bara lite nötter och bär. Sen lagade jag lunch som blev Omelett med en super god sallad. I omeletten hade jag lite feta-ost.



Eftermiddagen har vi tillbringat hos Fam. Engelmark vilket var jätte mysigt. De bjöd på rött te (som räknas in bland ört-teer), naturella nötter och morot. Det var super mysigt. Det är tur att man har så förstående och kloka vänner :)

Middagen blev Linssoppa. Eftersom den tillhör bland både min och Robins favoriträtter så passar det ju super bra att äta den ofta.


Jag vet, den blir inte likadan hela tiden. Men alltid god.

Jag åt även ett ägg.

Nu ska jag styra upp med en kopp Pitta-balans-te och mysa på tills Robin kommer hem från träningen. Då ska jag på coop och se om de har någon hårfärg till mig där. Jag ska nämligen vara med i en tv-intervju i morgon och då vill jag inte vara orange-hårig med tillhörande utväxt.

Håll tummarna nu för mig att det blir bra  (Både håret och intervjun)

/Nervös



*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Läser igenom bloggen efter min fjälltur i helgen, och jag ser att du är ju helt GRYMT DUKTIG!

HEJJA HEJJA PÅ ER!!! :)



Och vad är det för intervju du ska vara med i?? Fika dax tycker jag det låter som.... ;)

2010-09-05 @ 23:57:18
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Jejj. Tack så mycket. Ja säg till när du vill fika. I morgon har jag dock ingen tid.



Tv 24 Norrbotten. Om ayurveda.

2010-09-06 @ 00:44:34
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0