Ett halleluja moment?

Som tur var så vilade Ralf i 40 minuter i morse och sen mellan 10-11.30. Så jag fick vila upp mig jag med. Det var nog högst nödvändigt. Jag känner mig sällan så ynklig som jag gjorde i morse.
Blev till och med ledsen på en dörr (sovrumsdörren vill ibland inte öppna sig?!).
Men nu har det varit tre dåliga nätter så nu hoppas jag att El Tando lägger av att stöka för den här gången.
Ge oss bara en natt för fan så vi får samla lite krafter (!!).

Positivt är ju ändå att Robin bara jobbar någon timma här i Luleå på lördag och på söndag är han helt ledig. Halleluja!

Nu funderar jag på att sätta igång och städa lite, om jag nu hinner. Its not fresh in here!
Katterna vet minsann hur man släpper så mycket hår som möjligt.




Jag hatar att damsuga. - Någon?


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0