Helg-kurs

Helgen som kommer är inbokad Kurs-helg för min del. Det ska bli jätte roligt och jag ser fram emot det jätte mycket. Jag har även fått veta att en av deltagarna i kursen är en av sveriges största medier, så jag skulle vilja komma på något som jag tappat bort som hon kan hitta åt mig ;P
Men jag kommer inte på något.

Hur som helst, Kul!
Inlämningsuppgiften är inlämnad så på det området kan jag slappna av just nu. Då är det bara allt annat som ska göras. Typ KranioSakral och Ayurveda. + Praktik och jobb..

Ibland känns det som att jag tagit mig vatten över huvudet, men det är bara ibland. Oftast njuter jag av att ha så här mycket runt omkring mig. Det är liksom skönt att ha fullt upp. Jag känner att jag lever och lär.
Och så länge Ralf håller sig frisk så är det lungt. Men den dagen han blir sjuk, så kan det uppstå problemas. Haha, måtte han hålla sig frisk!

Nu ska jag dricka kaffe och styra upp lite här på jobbet.

(förövrigt så sitter och och galet ska söka in till alltmöjligt till hösten. Jag kan ju inte bestämma mig så det är lika att söka in till allt och se vad jag kommer in på, och då välja utifrån det :) smart va!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0