Och plötligt blev det julafton

Här sitter jag rastlös och funderar över vad jag ska göra med mitt hår, som blivigt allt för långt och jobbigt, när jag plötligt glider jag in på Inpuls hemsida och inser att höst-schemat kommer igång i morgon! Vilken lycka! Med sommar-schemat har det varit svårt att få tid att träna, det har funnits på tok för lite pass för att jag ska ha kunnat gå tillräkligt.

Men nu känns det som rena julafton och jag har bokat in mig alla dagar fram till fredag :) (det går inte att boka längre fram)

Senast idag sa jag till både Robin och mamma "jag längtar till bodystep börjar igen" och gissa hur lycklig jag blev när jag såg att det är ett pass redan i morgonkväll!! Jag måste på det, trots att jag ska på Indoor Walking på förmiddagen. Här ska det festas loss på passen:)

.. Och angående håret så skulle jag behöva klippa några decimeter... får ta och boka tid i morgon med.


Kommentarer
Postat av: Tom

Ja det tycker jag du ska prova! Och det växer ju ut om du inte skulle bli nöjd :D

2011-08-28 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0