Öm

Igår var jag på ett Body Pump Challenge-pass, och jag kan då säga att det känns idag. Eftersom jag tränar så mycket så har jag väldigt sällan träningsvärk så det känns faktiskt ganska bra att ha det igen. Men fy tusan vad jag hade vikter på stången  igår. det är ju inte konstigt att jag känner av alla muskler i kroppen idag.
Men snart ska jag träna bort träningsvärken Jag och Robin ska på ett Functionell Cirkel-pass, och efter det ska jag på body pump. Det ska bli härligt.

Farmor ska vara barnvakt i någon timme nu på förmiddagen så vi kan göra något tillsammans, och det ska bli super kul.

Ralf är fortfarande sjuk och vi får knappt sova något på nätterna, men just nu känner jag mig ändå ganska pigg.

Ha en fin dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0