Alla hjärtansdag blev en underbar dag. Uppvaktning, Liite jobb, Ett Funktionel moves-pass, en god lunch med Mor, barn och sambo, följt av en fika med en god vän, Ralf och Robin, och lite shoping. Linssoppa till middag och mys med Grodan. Sen har jag avslutat min aktiva dag med ett Body Pump-pass tillsammans med Malin Jakobsson.

Härligt när man får sällskap, Det händer inte allt för ofta :)

Nu ska vi kolla på halv åtta hos mig på tv4 play och sen blir det natten.

I morgon ska Robin hänka på ett funktional moves-pass, medans Ralfen är på dagis, och det ska bli spännande att höra vad han tycker om det. Det är ju ett jävligt hårt pass så jag misstänker att han inte kommer att vara jätte exalterad efteråt.. haha. Men det är bra om han tränar lite någon gång ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

I MISS JO!



PUSS

2011-02-15 @ 16:23:19
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag saknar dig med Fanny!

Puss och kram!

2011-02-15 @ 19:41:22
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0