Längtar

Jag längtar så oerhört till helgen. För vet ni vad som händer i helgen?
Jo min kompis Johanna med familj kommer upp och förgyller Luleå med deras glans. Det ska bli helt fantastiskt att få se deras nunor igen och jag är så otroligt nyfiken på hur Sami har utvecklats.. det var ju nån månad sen nu.
Sist har jag för mig att Sami och Ralf lekte leken "Sami-sitter-på-golvet-och-Ralf-klättrar-över-honom-leken" Men det tror jag inte att killarna kommer att sysselsätta sig med denna gång, för vad jag har förstått så går nu Sami runt bord osv så kanske tar Ralf Sami i handen och hjälper honom släppa taget? Det hade ju varit charmit.

Vi kunde ju heller inte låta bli att styra upp en liten reunion så vi blir tre Ladys med valp och en lady utan valp. Och kanske nån man med på något hörn?

Hur som helst. Jag längtar. Mycket.
Kan det bli fredag i dag tack?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaaaa! Jag längtar ihjäl mig. Så pass att vi åker upp redan imorrn :) Kanske vi hinner ses innan fredag? pöss!!

2011-01-11 @ 13:59:55
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Cecilia Lundberg

Jag längtar också :-)

2011-01-11 @ 18:26:00
Postat av: Liv

Imorn!?

2011-01-11 @ 22:20:25
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0