Dag 3 i skolan

Ja shit alltså!
Tiden bara flyger förbi och i morgon är det sista dagen på första utbildningstillfället. Idag har vi gått igenom ännu mer biokemi, anatomi, fysiologi, kvantfysik, psykologi, filosofi.. för att inte tala om behandlingarna.

De är otroliga, behandlingarna alltså, och det som är mest fascinerande är att allt är vetenskapligt bevisat. Trots det så är det nästans svårt att tro att det är på riktigt ibland, trots att man tydligt känner vad som händer. Flera personer kan tydligt säga vad det är som händer. Så det är verkligen inget påhitt.
Märkligt, fascinernad och otroligt.

Tog en bild från google, då jag glömt kameran i bilen.


Jag har sagt det furr och jag säger det igen; Det är så tydligt hur fel vi har hamnat i vårt vård-tänkande i sverige. Verkliegn sorgligt när man tänker lite mer på det.

I morgon är som sagt sista dagen för denna hleg och det ska faktsikt bli lite tråkigt. Det har varit så otroligt roligt den här helgen. Men det är ju inte så länge tills vi ses igen, Och jag tror nog att jag kommer att ha och göra tills dess.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0