Pluggtankar

Om bara några veckor så börjar min utbildning, och jag är förväntansfull och nervös. Nervös för att jag inte riktigt vet vad jag gett mig in i, och förväntansfull för att.. jag inte riktigt vet vad jag gett mig in i :P

Jag vet inte om det är något som passar mig eftersom jag inte helt och hållet vet allt vad det innebär. Men jag antar att det är intressant eftersom det handlar om kroppen, och hur man kan nå BALANS i kroppen med hjälp av små medel. Kropp, hälsa och själ är ju mina favorit intressen.



Jag är även förväntansfull att få se vad jag kommer få för klasskamrater. Jag ser verkligen fram emot att träffa likasinnade och kanske till och med ha människor att plugg med.
Vi får se. Nu är det som sagt inte länge kvar och dagarna går. Snart står jag där i klassrummet och har handsvett och ett hjärta som bultar på ganska snabbt. Jag tror nämligen att jag kommer vara jätte nervös första dagen.

Ta hand om er där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0