Härliga måndag

Igår tänkte jag att jag skulle vara ledig idag. Men sen kom jag på att jag har ju faktiskt en behandling inbokad, och då kan jag lika gärna göra vissa andra saker också. Jag får vara ledig en annan dag is tället. Det blir bra :)
Det ska bli skönt att landa lite efter denna intensiva helg.

Jag vet att det är många som hatar måndagar, men själv så älskar jag faktiskt måndagar. Första dagen på en ny vecka. En vecka med alla möjliga möjligher.
Tycker man att det är tråkigt och jobbigt att gå till jobbet så kanske man ska byta jobb, eller åtminstonde göra något åt situationen. Det är ju trots allt jobbet man är på mest i sitt liv. Så det är ju i princip lika viktigt som familjen, eller boendet, eller sängen.

Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Li

Jag håller helt med dig om att det ska vara roligt och trivsamt att gå till jobbet! :)

2011-03-28 @ 11:11:14
URL: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0