Regn

Det regnar i Luleå. Men ett dåligt väder kan inte förstöra Luleås skönhet. Sen tror jag faktiskt inte att det finns något dåligt väder, bara dåligt humör. För när man är på riktigt bra humör så finns det ingenting som stoppar de goda tankarna. Det finns ingenting som kan göra dig uttråkad, missnöjd eller less, för när du är på riktigt bra humör så ser du skönheten i allt.

Jag tog mig en cykeltur och hämtade Ralf från dagis som ligger 3 km från oss och fy tusan va det var gött! Luleå i sin prakt, det smattrande ljudet på min kapuschong, och lugnet som regnet för med sig. Underbart.
Och som vanligt så blir jag lika sugen, som alltid, på att bada.

Så här brukar jag dock inte alltid känna, och då är jag nog helt enkelt inte på lika bra humör som nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0