Lagom svullen *host*

Idag har jag varit hos barnmorskan och vägt, mätt  och kollat alla värden. Det såg bra ut. Jag (eller bebisen trodde hon) har tydligen växt som tusan senase två veckorna. Kanske inte så konstigt att jag fått 300 bristningar på magen då som ömmar.

Jag hade även gått upp 3 kg. PÅ TVÅ VECKOR! Det är ju helt sjukt. Så 20 kg +, here I come!
Jag hade hoppats på att slippa gå upp så mycket denna gång. Det var ett rent helvete att gå ner skiten förra gången. Det gick inte alls så där lätt och smidigt som alla säger. Trots att jag gick minst 1.5 mil i promenader VARJE dag i ett halvår och sen började springa och träna styrke.

Jaja det löser sig. Det ska bli en fröjd att bli lättare och lättare i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att du kommer klara det jättebra. Du är ju envis också gillar du att träna och vet allt om hur man ska äta för att må bra. Kämpa kommer du säkert få göra men det klarar du säkert! kram!

2012-02-27 @ 16:23:30
Postat av: Liv

Tack johanna. Ja jag hoppas att jag kan plocka fram disciplinen och inspirationen när det är dags, för som det är nu så är det illa. Men det klart det kanske inte är så lätt att ha inspiration till att laga mat när man inte har någon matlust...

2012-02-28 @ 13:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0