Lyckad kurshelg

Helgen har varit tung, rolig, härlig och aldeles aldeles underbar.
Jag har gått kurs, Workshop, i KranioSakral Terapi. Nu är det nämligen ca en månad kvar till the big test så man kan väl säga att vi gick igenom allt som inte riktigt satt på plats, instuderingsfrågor och övade på behandlingar.

Jag är väl medveten om att det är en del saker som jag kommer få nöta, nöta, nöta och åter nöta in i huvudet för att få det att sitta, men det känns faktiskt mestadels riktigt skönt just nu. Det känns som att jag faktsikt kan väldigt mycket väldigt bra. Sen att endel saker dessutom föll på plats under helgen gör det hela ännu bättre.

Jag känner mig extremt positiv.


Klicka för att få bilderna större.

Bilderna tagna från google

Fick för övrigt en behandling i fredags av en av mina kursare. Vi övade behanldingar som är bra för hjärnans membran på varandra. Det tog 20 minuter och jag kände tydligt att jag blev väldigt påverkad av vissa av teknikerna, efteråt upptäckte jag plötsligt att jag varken vaggade eller hade ont. Nästan all min smärta från folossningarna var  borta. Jag som knappt kunnat röra mig eller ta på mig kläderna själv(!). De höll sig även borta hela kvällen. På natten kände jag dock som vanligt när jag försökte vända mig, men jag är fortfarande mycket bättre under dagarna.

I morse fick jag även en KS-behandling av Lillemor som kändes väldigt bra. Jag blev bättre i nacken och ryggen på en gång av den och vi får se hur det blir med fogarna. KS-behandlingar fortsätter ju verka ganska länge efter det att man blivigt behandlad så det blir spännande att se framöver vad som händer i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0