Snart ligger man där och "njuter" igen...

Vette tusan varför jag fått för mig att barnet kommer på Måndag ?
Känslan uppträdde förra veckan och jag börjar nästan ställa in mig på det. Jätte konstigt.

För vad vet jag egentligen. Den kan ju lika gärna komma ikväll.

Här ligger jag och "njuter" för drygt 2 år sedan

2010-01-09
Smärtan var större än längtan. Det säger nog en del. Men efter 10 timmar på förlossningen så fick jag vila min kropp i en rullstol och mina ögon på den vackraste människan i världen. DÅ kändes det värt det igen.


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad spännande det kommer att bli framöver. Världens största lycka till! Jag längtar så tills vi ses!

2012-03-13 @ 21:56:07
Postat av: Liv

Jag längtar också, det ska bli så roligt att ni kommer hela familjen :)!!!

2012-03-13 @ 22:05:14
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0