På väg tillbaka

Vi köpte en ny våg igår. Robin råkade duscha våran värstingvåg som vi hade, för ca ett år sedan, och nu hade jag börjat känna på mina kläder att de satt lite lösare så jag blev så nyfiken.
Efter att man fått barn och gått up 300 kg så vill man ju gärna komma tillbaka... hyfsat i alla fall. Min ungdomliga kropp är nog förbrukad men jag nöjer mig med att ha en kvinlig, kurvig, stark, frisk och snygg kropp :) Ärren påminner bara om vilken lycka och kärlek jag har till och från mina barn.
 
Hur som helst. Nora är nu 6 månader och jag är tydligen inte överviktig nå mer. Woohooo!!
Det känns väldigt trevligt, jag väger 16 kilo mindre än dagen innan Nora kom till världen. Jag har gått ner 3.5 kilo på 1.5 månader och det känns helt ok! Över förväntan faktiskt.
Kanske hinner resten försvinna till sommaren då. Det är ingen idé att ha bråttom, Jag äter väldigt nyttigt (oftast) och tränar både mentalt och fysiskt, så det kommer att gå åt rätt håll :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Och muskler väger mkt! ;)

Svar: Ja, jag bryr mig inte så mycket om vikten. men jag vill i mina kläder igen. Det är mest att det ger en fingervisning i hur långt man har kvar tills man kommer i det man gillar.
Livan

2012-10-17 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0