Blondinbella & Jag

Idag har jag jobbat som vanligt, men dagpass i stället för nattpass. Det känns så stor skillnad i kroppen när man jobbar dag i stället för natt. Underbart, jag börjar fundera på om det inte är min nya grejj. höhö.

Nåväl. Vi fick lite blad om att blondinbella ska komma till Kulturhuset och ha föreläsning...... Vem vill lyssna på det? Inte så att jag tycker något speciellt om henne (har faktiskt inte ens läst hennes blogg) men om jag vill lyssna på någon som ska tala om hur det är att starta eget företag, så kan jag surra med Mamma. Det är dessutom gratis + att jag blir bjuden på kaffe.

Sådärja Fanny. Nöjd med rubriken? :D

Annars
är väl det mesta fint. Finns vissa saker i mitt liv just nu, som jag inte riktigt kan skriva om i bloggen, som uppehåller mina tankar. Och jag måste erkänna att jag är lite rädd för att göra ett kanske stort misstag.

Jajja. Nu ska jag sova.


*


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAA! DÄR SATT DEN! berätta hur många läsare du fick sen, folk är så dumma :)

2009-04-17 @ 00:27:48
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0