Nu får jag äta upp latheten.

Sitter här på jobbet andra natten i rad och känner mig ovanligt pigg och funderar seriöst på att göra ett yogapass i hallen. Jag brukar ofta ha med mig ombyte i väskan, men inte denna dagen.. så det får vänta tills i morgon.

Igår kollade jag igenom min gammla mail och upptäckte att jag hade fått ett ayurveda mail (!) Jag öppnade det fort och ser att nästa marma-utbildning är i juni (!!!) Och senaste anmälningsdagen är 29 april. Alla praktikuppgifter ska vara klara innan det och det kostar ca 3500. FAN OXÅ! Jag vill ju kunna gå den, men är det ens möjligt att hinna?!?!?!

Det känns lite som en snärt på näsan för att jag har hållit på att hala på så mycket. Hade jag bara gjort dessa uppgifter och inte skjutit upp dem så hade det ju inte varit något snack om saken. Så just nu ångrar jag bittert att jag ska vara så förbannat långsam!

Så. Jag funderar ju seriöst på att köra på stenhårt just nu och fixa allt till den 29 April, Men då behöver jag hjälp.
Det jag behöver veta nu är om det finns någon som är intresserad av en konsultation Och är det någon som är intresserad av att komma och lyssna på ett kort föredrag på ca 1 timma?

Observera
att jag fortfarande är inom utbildning och detta är mina praktikuppgifter, så jag kan inte allt än. Men det är viktigt att praktisera för att lära sig.

Även om jag nu inte skulle hinna allt detta fram till den 29 April, så kommer jag behöva praktisera detta under våren och under sommaren, så är ni intresserade så hör av er.

Rent allmänt så funkar livet bra just nu. Det ända är att min mage har gjort uppror igen. Först påsk sen kallas i umeå och sen middagsbjudning i onsdags. Nu får jag allt ta mig i kragen och styra upp detta med kosten igen. Jag borde ju skämmas! (men det gör jag inte... gott var det :D)

Annars? Njae... ska jobba natt hela helgen så, så mycket annat till liv kommer jag nog inte att ha. Vi får se. Det som brukar hända är ju att man kommenterar ALLTFacebook, läser en väldans massa bloggar, bloggar själv.. och är bitter för att man missat det fina vädret.

Så, uppdatering blir nog av.

Tjiing


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0