1 Natt - 1 dator = ?

I Natt ska jag jobba ett extra pass, vilket passar sig utomordentligt bra!
Eftersom jag har haft migrän och inte kunnat jobba så har jag ju gå¨tt miste om tid, så det känns underbart att få igen den. Dessvärre så har ju en av mina käraste ägodelar (min laptop) total kraschat, så vad jag ska pyssla med som ska hålla mig vaken hela natten är ett mysterium. Jag tänkte att jag skulle ta med mig lite plugg, men det orkar man ju inte sitta med en hel natt.. när jag dessutom vet att jag kommer att bli väldigt trött (klev upp 8.30 i morse)..

Nåväl, det är ju bara en natt så nog ska det gå bra.

Sen är det plugg hela veckan som gäller. Jag ska till och med få mina egna patienter i helgen!! Hur spännande är inte det då?!

Nu ska jag tillbaka till köket och fortsätta med maten så den är klar när Robin kommer hem.




*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0