Förälskad på nytt!

Det blev Bio igår. Jag, Robin och Joel bestämde oss i sista stund för att gå på bio tillsammans, och fy fan säger jag! Vi såg på AVATAR - bästa filmen jag sett på djävligt länge! Och då ser jag och Robin mycket film.. jag hade nästan tappat hoppet om att få se en sån där bra film igen, men igår då small det.

Den var så bra skådespeleri, otroligt vacker, snyggt gjord, UNDERBAR historia och självklart så innehöll den scener då åtminståne jag inte kunde hålla tillbaka tårarna. Jag skulle nog vilja säga att det är bästa filmen efter Sagan om ringen, men då kan det hända att jag glömt bort någon...

Jag hade visserligen noll förväntningar av filmen vilket kan vara en fördel. Men jag känner mig totalt upprymd efter denna film, så jag hade gärna sett den igen på bio. Precis min stil, Jag blev helt enkelt förälskad. TACK FÖR DET!



Nu längtar jag tills jag får se den igen.


(se den på bio)


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du gillade den, vi ska gå och se den i 3D till helgen. Ser fram emot det då alla jag hört som har sett den tycker att den är bra :)

2009-12-30 @ 22:07:26
Postat av: Livan

NJUT!!!

JAG VILL SE DEN IGEN I 3D.

2009-12-31 @ 06:01:12
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: mochride

Ja, den filmen är helt underbar! Vill också se den igen

2009-12-31 @ 18:49:58
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0