Onsdag

Natten till idag var en sån där hämsk natt så jag är helt slut. Boostar mig själv med diverse godis jag hittade i skafferiet och julmust, för tar jag en powernap så kan jag ju räkna med att den hämska natten upprepas.

Idag har jag inte gjort så mycket. Haft låånga samtal med Mor och med Gudmor sen lite enkel träning med Elin i träningsrummet.

Har kollat upp lite vad som kan hjälpa en kär vän som har drabbats av sjukdommen alopecia, och jag ska strax skicka iväg ett mail. För jag tror helt fullt att det kan hjälpa. Läkarna har inte alltid rätt! De säger nämligen att man inte kan göra någonting, men det är enligt mig ren bull shit!

I morgon blir det Date med Loella och Annelie. Det ska bli fint, evigheter sen jag träffade Loella så jag längtar!

Nu börjar det väl bli dags att tänka på vad man ska göra till middag?
Som vanligt så har jag ingen aning, men jag funderar på att rosta rödbeta i ugnen i alla fall, det är ju så himmla gått (och nyttigt) och sen gäller det bara att komma på något att äta till.. Typ sallad och en quornbit?

Och idag går jag in i vecka 36. galet!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0