Allt känns så trögt

Sitter och försöker få någonting gjort, men allt går verkligen assegt!
Veterinären svarar ALDRIG. Det är ju ta mig fan omöjligt att få tag i en person att tala med.
Golvsliparen är inte mycket bättre, han svarar inte heller.

Jag antar att det bara är att traska över till lägenheten och skruva ut skruvar, ta bort gammla gardinupphängare (ni vet de fula vita som sitter som fan själv i väggen), skruva bort krokar och skit rån taken och spackla i alla rum.. möjligen kan jag även göra om diskbänken och den andra bänken i köket som vi ska ha i svart trä (sånn plastfilm). Sen är det väl bara att vänta på att Robin kommer hem från jobbet så jag får tillgång till bilen och kan åka o köpa min kamera och olika tapeter och färg och även ett nytt handtag till badrumsdörren.

Segt som fan att vara där själv utan musik eller någonting som låter i bakgrunden, men va fan... Jag orkar inte sitta här och inte göra någonting. Så, det är ju bara att slå en pling på mobilen om ni känner för att surra lite eller möjligen komma förbi på en kaffe :)

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0