Riktig vinter

Nu har det varit riktig vinter i några veckor. många minusgrader och mycket snö. Trots att jag inte är särskilt förtjust i vintern så känns det ändå mycket bättre att ha en sådan vinter än en som förra året då det i stort sätt bara var slask och termometern gick mellen pluss och minus hela tiden.
Det är ju i alla fall vacker ute nu, och kylan känner man inte av så mycket när det inte blåser.


Vad gör man då en dag som denna. Jobbar gör jag bara mellan 15.00 och 20.00 så jag har ju hela dagen p åmig nu att hitta på något.
Någon med förslag?

Kanske bara drar på mig myskläder och pysslar lite?

By the way så har jag nu fått sålt min lägenhet. Men kvinnan som ska flytta in ville skriva kontrakt på 1/4 så vi har fortfarande lite tid på oss att renovera den nya :) Mamma surrade om att de skulle passa på att hjälpa oss med badrummet :) Låter ju bra!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter ju super med läggan! Håller med om vintern också, mycket bättre med minus än slasl. finare ute också kan man klä sig för att slippa kylan. Jag saknar er i luleå. Jag tror jag kommer till er snart. puss!

2009-02-20 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0