Städa, städa varje.. dag?

Helt sjukt hur fort det blir stökigt när en till flyttar in. Jag som har varit van med att bara hålla undan efter mig själv, och det har varit nog mycket, nu är vi plötsligt 2 i den här lilla läggan. Idag Fetstädar jag för det ska nämligen vara visning igen.. men jag har verkligen försökt att gå runt och småstäda varje dag sen förra visningen.. Det ger ju ta mig fan ingenting!!! Jag tror banne mig att jag ska styra upp nått jävla städschema eller nå.. hahah!!

Ska traska över till lägenheten sen runt 16.30 för det är nämligen då visningen är. Fram till dess är det ju bara att försöka få det så fint som möjligt. Köpa lite färsk frukt och ha på bordet?

Igår hann vi med mycket i lägenheten. När Robin kom hem åkte vi till storheden för att köpa lite prylar som vi behövde.. sen började vi. Först rengöra tak, lister och väggar i kök och hall, och sen måla. Så nu blir det andra varvet idag. Det går frammåt nu i alla fall.

När det gäller veterinären så funderar jag fan på att åka dit för att få surra med dem.. Det går ju inte att nå dem, eller är det bara jag som har otur?
Hur gör ni andra?

Nä, nu ska jag dricka kaffe, sen fortsätta med min Ninjastädning!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0