Favorit fåtöljen rapporterar

Sista timmen på jobbet börjar alldeles strax oxh helgen har gått oväntat bra. Men min största längtan just nu är att få komma hem och krypa ner i sängen.. i tystnad, mörker och lugn...

Igår, söndag, så lyssnade jag och Robin för första gången på den lillas hjärta. Det var en häftig upplevelse och jag tror att både jag och Robin blev lika berörda. Det pumpade fort som tusan och lät friskt :)
Det var med hjälp av apparaten angelsounds. Eftersom jag fick den i tidig-födelsedags-pressent så kommer vi ju att ha kvar den så länge den funkar, vilket resulterar i att jag förmodligen kommer att lyssna på det lila hjärtat varje dag nu i en period framöver.
Till och med i natt så ångrade jag att jag inte tagit med den till jobbet. haha

Just nu är jag så trött så jag ser nästan i kors, så det går inte fort att skriva ett inlagg, eftersom jag måste läsa igenom det jag skrivit och knappt fattar vad det står. Så jag väljer att avsluta och återkomma vid ett annat tillfälle.


Tjoo!




*

Kommentarer
Postat av: Loella

Vad fiiint!! :) Åhh, jag blir så... Ja jag vet inte vad! Avens?? Ja... Jo fan! Jag blir avens på dig!! :)

2009-07-18 @ 14:43:19
URL: http://crevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0