Uppdatering.

Nu var det lääängesen jag uppdaterade. Sorry för det, men jag har helt enkelt haft så himmla mycket att göra så jag har faktiskt inte hunnirt sitta vid datorn någon längre tid. Och nu har jag inte heller någon längre tid på mig så det bli lite kortfattat.

Midsommar veckan belv i alla fall succe när släkten var här. Bilder kommer självklart!

Borlänge och peace and lova blev mer än en succsé (!) Bättre festival har jag nog inte varit med om förutom way out west 2007. Jag gissar även på att det bästa med hela festivalen var at jag var helt nykter. Självklart så störde man sig på vissa onyktra as, men så farligt tyckte jag ändå inte att det var.

Vårat boende var i särklass det bästa. Vi bodde i Lexand, ca 4-5 mil utanför borlänge, nära Lexand sommarland. En egen lägenhet helt gratis hos (nu  kommer det) Henriks systers killes bror. Eget badrum, kokvrå, sängar(!) där vi kunde sova hur mycket som hälst och sen ha fukost ute på verandan i solen.

Vi var även nere vid vattnet och bara satt i några timmar oxå. De drack öl och jag drack alkoholfri öl, sen gick vi och åt på en restaurang med tok god mat..

Tyvärr så missade vi de flsta bra banden som spelade mitt på dagen eftersom vi slöade oss + att vi missade endel andra bra band eftersom många band spelar samtidigt.. men vi hann ändå med en hel del..

monster magnet, mötley crüe, babyshambles, gogol bordello, opeth, winnerbäck, satyricon, anna ternheim, razorlight, slagsmålsklubben, rased fist, faith no more.

The kooks blev inställt :(

Nväl. Skriver mer en annan dag och sätter in bilder. Nu ska jag ut i solen!



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0