Klippte till Robin

Ja, Min sömn är oftast kass på något sätt. Just nu är den kass för att jag vaknade 3.45 och kunde inte somna om efter det. Att tilläggas ska också att jag somnade runt 1 på natten, så det var inte många timmar som natten bjöd på.

Tyvärr så måste jag skyla lite på min sambo Robin som gnisslar tänder så det ibland låter som ett tåg som bromsar i sängen. Jag vaknar till och med av det!
Om jag har tur sen efter det så somnar jag om, men oftast så ligger jag bara och  puttar till Robin varje gång han börjar igen. Det håller alltså på oavbrutet! Så istället för att bara ligga där och bli sur så klev jag upp och åt frukost.

Igår kväll så klippte jag Robin.

Jag var tvungen att leka lite med bilden idag också :D
Sen får ni ju komma ihåg att det inte kommer att se så här slätstruket ut. Han har inget i håret nu. Bara torkat och kammat.. hehe




Det blev faktisk skit bra. Trots att det ser lite tamt ut på bilderna så blev det bra som fan. Jag tog bort mellan 5-10 cm + att jag klippte upp det.

Nu ska jag sätta mig med rubiks kub 4x4x4 Den är så djävla fet och svår.


*


Kommentarer
Postat av: Fanny

va fan, jag trodde du hade nitat honom för att han gnisslat tänder först!

2009-06-06 @ 06:44:18
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Linda

Hörru, du kan ju glömma nubbarna och ölen du!! ;)

2009-06-06 @ 21:52:26
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha,, du ska de att det där suget efter öl och fylla försvinner lika fan ändå.. Haha, först sitter man och suktar efter öl och härj när man är på tjocken, men sen kan man inte släppa sötungen. ;)

2009-06-07 @ 12:01:33
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0