Snart hemgång

Jepp.. jobbet igen.
Inatt hade jag tänkt att jag skule sätta in bilderna på datorn, men det sket sig totalt då jag upptäkte att jag hade glömt sladden till kameran hemma. Så alla goa bilder jag hunnit ta nu i en veckas tid får vänta!
Om 2.5 timma så får jag åka hem. Hem och lägga mig i sängen och sova. Dock så måste jag hålla mig vaken till 8 och ringa några samtal, sen får jag sova. Blir nog bra, HUVUDSAKEN är att jag sliper sitta i dessa OSKÖNA fåtöljer.

Satt precis och kollade lite på tuben. Har som inte varit inne där på ett bra tag nu så jag tänkte dela med mig med några fina klipp :)

Robin Käkar Äpple


Johan Rheborg - Singel & Kräsen


Hassan - Nummerupplysningen


Nä fan. Nu ska vi jobba lite. Snart hemgång!



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0