Ett år och en dag.

Idag har det gått ett år och en dag sen jag sov första gången hos Robin, och i nuläget så bor vi ihop. Vem hade kunnat tro att det skulle gå så fort i svängarna?
Jag ska ju inte ljuga, så sanningen är ju den att jag föll ovanligt snabbt för Robin och han föll otroligt snabbt för mig oxå och förhållandet mellan oss blev väldigt fort seriöst. Jag tror att det var Turtles kepsen som fick mig intresserad. Sen att han låg och höll om mig hela natten fick mig att smälta.

Jag Älskar Honom.

Nykära och i festar stadiet (en annan del av köping)


IDag har vi tömt förådet i gammla läggan och vi är nu helt överflyttade. Dagen har gått undan och vi har fått upp lite tavlor på väggen, räknat på ekonomin och lagt upp en budget.
Så för 30-50 minuter sedan drog Robin på Bandy träning och jag sitter mest och väntar på att åka iväg till jobbet. Jag börjar klockan 22.00 och går av 07.00.

Till helgen kommer min kära vän Johanna och hälsar på oss här i Luleå, så då tänkte jag och Robin att vi slår på stort och fixar inflyttningsfest på lördagen. Det ska bli sjukt spännande att höra vad folket tycker om renoveringen osv. Kan knapt berga mig.

Nä nu ska jag fixa inför jobb. Ha det!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

längtar! :D

2009-03-24 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0