Liten pause i slitet

Idag klev jag och Robin upp 08.10 och öppnade portarna för den efterlängtade rörmockaren. Vi slog oss sedan ner och började hinka kaffe för att få piggna till så gott det går. Nu har halva dagen gått och vi har burit möbler och grejer fram och tillbka, fram och tilbaka, fram och... ja ni vet. Nu ser det ganska tomt ut här i läggan men det är fortfarande endel kvar.

Har nyss varit hos läkaren och kollat upp min förkylning och det är visst någon slags virus skit i mina lungor. Varför kan jag inte få någon sjukdom som går att bota med penicilin? Ajja, bara att vila så gott man kan.
Nu sitter jag mest och väntar på att Robin ska komma hem från shoppingturen så jag kan fortsätta bära över grejjer (jag har ju ingen nyckel!!!), rätt skönt med en liten pause så man hinner andas.

Nåja.. nu ska jag sluta slöa. Ha det fint.

(jag slänger in lite bilder sen när jag får tid)



*

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-20 @ 06:24:58
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-23 @ 18:14:08
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0