Hej och godnatt.

Jag missade bussdjävulen hem från jobbet, så det var ju bara att börja stega hem. Jag är så ovan att tänka på att jag måste kolla på klockan då jag alltid går hem,  så när jag insåg att klockan var för mycket så insåg jag att jag inte hade så mycket till val.
Väl hemma efter färden så är jag inte alls hungrig nå mer. Så nu kollar jag mest på när robin bakar och funderar på att gå o duscha.

Bättre lycka i morgon. Det blir lunch med damerna klockan 11.00
Efter det ska jag kolla på lite kläder. Möjligen köpa nya sockar om inte annat hittas.


Godnatt



*

Kommentarer
Postat av: Linda

Den finns på Jysk! 105 cm bred tror jag bestämt att den var.

2009-05-14 @ 07:38:26
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0