Hungrig!

Smidig som jag är så har jag haft noll matlust idag, jag tvingade i mig lite soppa till middag här på jobbet, åt även nån plätta till lunch, annars har jag inte lyckats få i mig någonting, inte ens Kaffe!
Men nu djävlar, Nu vaknade djuret i mig till liv, och jag drömmer om rätter som tacorullar, klyftpotatis med quornfilé, sås och sallad, Potatissallad med grillade chaminjoner, majskolvar, rödbetor och olika fejk-kött! Jag kan fortsätta på listan i evigheter!

Fan va hungrig jag blev. Måste nog till och med ta bussen hem från jobbet istället för att ta min vanliga gammla prommis hem. Nu ska Bättan äta!

Sen efter att jag har suttit och frossat i mig olika taco-variant-rullar så ska jag och  Robin baka till hans födelsedag.
Det kommer att bli succé, han kan ju sånnt där han kakmonstret.


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0