Slutat röka

Jepp. Jag har slutat röka. På riktigt. Okej okej, jag tillåter mig själv ta något enstaka bloss nån gång så där, men jag försöker leva efter principen "om jag inte gör det nu, så får jag göra det sen" För grejjen med mig är att om jag inte får göra en sak, då måste jag göra det. 

Jag tror inte att man ska förbjuda sig själv någonting. 
På det viset blir det lättare.

Jag måste säga att det går fruktansvärt bra, jag har hållit på så här i en vecka nu, och är mer pepp än någonsin. Men nog har jag abstinens, Jajjemän så det skriker om det, mestadelt i huvudvärksform men jag är peppad!



Nu kom robin hem så nu ska vi laga mat.


Tjiing!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra Liv, vad glad jag blir! Ring mig om du behöver pepp :) Jag vet ju vad du pysslar med, har ju min grej för mig fast för mig är det ju att hålla mig borta från den onyttiga maten. Jag är stolt över dig!

2009-05-04 @ 22:30:59
Postat av: Johanna

Vad bra Liv! Vad duktig du är. Ring mig om du behöver pepp. Jag vet ju hur det är att sluta med något, är ju i samma fas just nu fast med den onyttiga maten då. Jag är stolt över dig! Kramar

2009-05-04 @ 22:32:51
Postat av: Livan

Tack johanna. Va gullig du är!

Kramar!

2009-05-05 @ 00:11:23
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0