Babbel

KUL! Jag skrev nyss ett djävla inlägg på den här skitbloggen och allt försvann!!! TACK FÖR DET!!!

Well,
Jag kan ju säga så mycket som så att jag inte kommer att skriva om allt. Inlägget var nämligen ganska långt!
Men lite av de jag skrev gick ungefär så här:

Jahapp, då sitter man här och jobbar igen a´la 12 timmarspass hela helgen lång. Det går rykten i radio, tv och tidningar att det ska bli kanon väder just denna helg då jag kommer ligga i en komaaktig sömn hela dagarna. Men jag ska faktiskt göra mitt bästa för att ta mig upp hysat tidigt för att få smaka lite på solen, sen kan jag ju gå o lägga mig en timma eller två innan jag ska börja jobbet igen klockan 19.

Hur är det, Öppnar arons på måndag eller inte? Nån som vet?


Juni månad är en bra månad. Måndag 1 Juni börjar ett av mina favvo program Boston Tee Party. Jejj!! Jag längtar!

Den 15 Juni kommer släkten upp från götet och ställer till med fetfest i en vecka ute i stugan, Gransjö. Min kära styvfar fyller nämligen hela 75 bast!! Det ni!

Sen den 24 Juni börjar min första semester för den här sommaren och då bär det ner till Borlänge och vankas festival för hela slanten. Peace and love here I come!

Ett
Problem bara: Biljetterna till själva festivalen köpte vi för lääängesen. Dessvärre planerade vi då att vi kunde spara in lite på pengarna och bo på campingen i tällt. Men efter att jag fick reda på att jag var gravid så kändes inte den tillfälliga sparsamheten som en särskillt bra idé.
Vi ska alltså boka stuga, vandrarhem eller möjligtvis ett billigt hotellrum, Hoppas det finns kvar något sånnt än, risken är att det inte finns det.. och risken är stor.

Men sova på liggunderlag i ett varmt, trångt tällt som är (uppenbarligen) totalt motagligt för div. ljud och lukter förstår nog alla att jag inte kännes något vist sug efter. Sen efter vår erfarenhet från förra årets campingplats på hultsfered, då vi inte bara kände oss som tusen år äldre än alla andra, så känns det inte alls lockande att träffa på idioter som skämtar om barn som blivit våldtagna osv. Jag blev nog arg då.

Så håll tummar och tår för oss :)

Nu ska jag avrunda här och hoppas på att detta ilägg inte försvinner.

________________________________________________________


Hehe, ja det verkar ju sannerligen bara vara jag som reflekterat över att vatten luktar gott, jag ska  gå in lite djupare och försöka komma på varför det luktar gott, då kanske ni upptäcker det oxå ? :D

Johanna: Men är det inte en massa gift i coca cola zero? Typ aspartam?
Ska googla...


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0