Fredag natt

John blund är fan dålig på att hälsa på mig nu för tiden. Det är som att jag måste muta han för att få mig en dejt. Inte kul!

I Torsdags var vi på Robins morfars begravning Det var fint. Jag förstår varför de har orgel i kapel och kyrkor.. det är faktiskt väldigt mäkting med orgelspel, om det är rätt låt. En av morfars vänner var där och sa jätte fina saker. Bland annat sa han: ".. Unga människor kan dö, men gammla måste..".

Sen fick jag träffa Robins hela släkt på minnesstunden. Jag pratade inte med alla, men de som satt närmas.. MYCKET trevliga kvinnor! Man önskar väl bara att det var under roligare omständigheter. Men det var faktsikt väldigt trevligt.

Idag har jag i alla fall fått mig en Abhyanga-massage Det var helt underbart, och ungen i magen blev aldeles lugn där inne.. någon liten putt gjorde den någon gång men mestadels låg den och bara njöt. Istället för, som innan, leva om som en toka och kämpa för att komma åt alla onda punkter jag har.

Jag fick även träffa mina kära plugg-kamrater idag oxå.. Jag kunde ju inte vara med denna utbildnings gång och det känns verkligen jätte tråkigt, men jag fick i alla fall träffa dem och kramas med dem. Nästa år.. nästa år..

Förhoppningsvis får jag  många att träna på fram till dess.

I morgon är det den efterlängtade personalfestens dag :D ÅTERTRÄFF! Det ska bli så sjukt roligt! Jag ska ha med mig massor med gosaker jag kan dricka som alkoholfri öl, julmust och glögg.. för att vara på den säkra sidan :D



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0