Gamer

I natt fick jag sova 2.5 timmar från 2.30-5.00 TREVLIGT!
Nåväl, det är ju tur att man har polare som vänt på dygnet och då sitter vid datorn och fördriver tiden :)

By the way så såg jag filmen Gamer här om dagen. Den var riktigt cool, jag hade till och med velat att den var längre. Jag kan tänka mig att det hade varit en film som hade blivit ännu coolare på Bio.
Trailer


Jag drömde i natt att jag såg en kompis unge.. jätte märkligt för den är ju kvar i magen på henne. Det var en jätte söt flicka med blåa ögon :) Vi får väl se om det var en sanndröm.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet du vem kompisen var? Hoppas det var jag, en liten tjej med blå ögon hade jag lätt kunna tänka mig ;) puss!

2009-11-26 @ 14:35:28
Postat av: Livan

Jo det var dig jag drömde om. Hon var en mycket fin bebis med ett underbart leende. :)

2009-11-26 @ 18:29:33
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0