Veckans Tips!

Man får mixtra och trixa
Jag har saknat att sova på rygg så mycket och när det tillslut inte gick att ligga på något sätt alls och kunna få lite sömn så satte jag och R igång att bygga med kuddar. Jag har nu sovit med 6 kuddar under ryggen-nacken-huvudet i 2 nätter och faktsikt så har jag kunnat sova mycket bättre. När det lutar uppåt så får jag inte alls lika svårt att andas och min rygg gillar det!

Så jag hoppas för allt i världen att det ska fortsätta på det sättet :)

Så Veckans tips är att mixtra och trixa, det finns oftast en lösning på allt om man bara är berätt att kämpa lite.

Annars så viker jag tvätt för fulla muggar. Ska dammsuga lite eftersom jag inte hann det igår sen blir det väl middag och sånna prylar.

*

Kommentarer
Postat av: Fanny

http://www.personligalmanacka.se/

glömde skriva in en länk :)

2009-11-23 @ 21:49:43
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0