Tack tack för det

Shit pomfrites!
Just nu känner jag mig så jävla misslyckad, men jag börjar från början istället.

Vaknade i morse av att tjockkatten ville bryta sig in i sovrummet som en annan tider, vilket hon givetvis inte lyckades med, men hon fick mig att vakna i alla fall... och jag kunde inte somna om så jag antar att det blir 1-0 till henne.

Skruvade ihop köksbordet (som nu är klart!!) och stälde det på plats.
Käkade frukost och gjorde mig sen i ordning. (kör ju med olika plattångar nu för tiden och allt)
Sen kom Ulrika på fika det var tokkul att se henne igen (som jag har saknat henne) + att jag fick en jätte fin bilbarnstol av henne. TACK ULRIKA!!
Fixade Sen lite plättar till sen lunch eller tidig middag
Sen la jag mig på soffan och tänkte efter ett tag att jag nog skulle ta mig en powernap....

Där står vi nu. Råkade vist powernapa i 3 timmar!!!
Helt jävla galet (hoppas min nattsömn inte är förstörd nu). Drömde för övrigt världens skummaste dröm oxå bland annat så handlade den om att det fanns en sjukt stor skateboard ramp vid lill-sjön dära vid kvantum/nsd och i sjön bodde en tämligen sur krokodil som var gul..

I alla fall så var jag och Matias (från lyxfällan) där och han körde mig på en skateboard vilt som fan, så det var som att åka en djävligt galen karusel.. flög fram och tillbaka.. Går som inte att beskriva. Och jag bara satt där höggravid och skrattade och litade på att han inte skulle råka döda mig.

Ja shit alltså.
Äh, dagen var fan fin ändå... Tack för den:)


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tittar du mycket på tv gumman? Har du sett på Grannfejden när du drömmer om skejtboardsramper? Och sen om Lyxfällan? :D

2009-11-25 @ 22:11:47
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Jo jag följer ju både grannfejden och lyxfällan haha!!

2009-11-25 @ 23:19:41
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha jag förstod det :D



Träsket jag vet.. känns så. Men det betyder inte att jag glömt, och att jag inte litar på honom..

2009-11-26 @ 01:09:42
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag drömde i natt att jag skulle "hämnas" på x:et A, och slänga hundbajspåsar på hans husvägg. Men då hade han byggt upp ett plank framför huset så tji fick jag.

Jävla tv program alltså... WIERD att vi drömde om samma program!!!

2009-11-26 @ 01:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0