Lite om massor

I morgon är det måndag och dags för ett besök hos barnmorskan igen. Det är ju jätte bra att alla dessa möten finns, och det är ju viktigt, men de mötena som inte inkluderar blodprov är helt klart roligare att gå på. I morgon är det ett sånnt möte då blodprov skall tas.. Tusan oxå!

Tänkte slänga in en (två) magbild här oxå så ni får se hur liten jag är nu för tiden.

Jag är i vecka 29. Eller 28 + 4 om man hällre tänker så.






Tänkte att jag skulle tipps er alla om världens bästa hudprodukter (utan att överdriva).
Jag vet att jag har nämnt vissa grejjer förut. Men Rosenseriens produkter är helt makalösa!

Nu för tillfället så använder jag
Deon,
Kroppsoljan med havtorn (till magen och de områderna),
Rengöringsgel
Ansikts krämen
Linementet
Solkrämen på sommaren
Ögonkrämen

Och ALLA produkterna är helt gudomliga. Av vanliga rengörings gelar och sminkrengörare osv så brukar man känna sig lite sträv på huden efteråt. INTE av den här, man är lika len som en babyrumpa!
Och ja, de ser ut att vara lite dyra, men de är så himmla dryga så det är faktiskt inte alls särskillt dyrt. Speciellt med tanke på hur fräsh, ren och mjuk man känner sig med dem.

Solkrämen är bara solskyddsfaktor 5 men den är  ändå bättre solskyddsfaktor 15 nivea. Det är  någonting magiskt med den.

Kolla upp det!


Nu ids jag inte skriva nå mer. Det blev nog långt det här inlägget.

Hej sväjs!



*

Kommentarer
Postat av: Johanna

My god du börjar få stor mage nu :) SÅ himla fint! puss

2009-10-18 @ 22:21:16
Postat av: Loella

Vilken underbar PERFEKT bäbismage du har!! Jag blir helt rörd!

2009-10-19 @ 17:27:06
Postat av: Livan

Jo den börjar bli stor nu. Mestadels trevligt.



Oj, va fint det känns att höra att man har en fin bäbismage :) En riktig bakelse för självförtroendet :)

Tackar och bockar :D

2009-10-19 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0