Söndagsmys

Kvällen har vi tillbringat i Måttsund. Det bjöds på middag, och som alla vet så är "mamma-mat" den bästa maten som finns. Jag åt mig rundare än någonsin, sen ville de ta lite magbilder (släkten skriker efter mag-info) och passade då även på att ta någon parbild. Vi såg väldigt gulliga ut och jag fetare än någonsin!

Jag blir alltid lika chockad när jag ser mig själv.

--

Igår kollade vi på filmen Upp. Den var fin.
Men jag som är så himmla blödig började ju till och med böla i den men jag skrattade till lite då och då oxå, sepeciellt pga hundarna. Så för alla er som gillar barnfilmer -se den :D jag mådde då bra efteråt.


--

Det är inte ofta jag är så trött och seg som jag varit idag. Och mor och thor var likadana. Jag fundera på om det har att göra med att vi ställt tillbaka klockan en timme? Gör det sånn skillnad?
Någon som känner igen sig?


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack ändå, men nu var jag inte så allvarlig att jag menade det jag skrev :) Jag är ganska less på karlar!Varför tror du jag ska skaffa hund? haha

2009-10-25 @ 23:15:15
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: malin

jo klart att man känner igen sig, kärleken till sitt barn är så stark och överväldigande, men helt fantastisk...

2009-10-26 @ 19:58:21
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0