Någon som vet?

Har varit ute på en riktigt lång prommis i 3 timmar. Det var fint, för solen tittade till och med fram en sväng.
Nu sitter jag och lyssnar på Mew och läser ett brev från mitt fadderbarn. Hon är ju bara FÖR söt!! Helt fantastiskt. Jag känner att jag måste skicka något brev till hene också med någon bild och så. Men vad skriver man?
Någon som vet?

Jag har nu funderat på detta i flera flera år och barnet håller ju på att bli stort, så det är nog dags.

Nu ska jag se om jag får käka något för Ralfen. och sen möjligtvis gå in till stan och möta upp mamsen om inget annat spännande händer.

*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skriv vem du är, vad du gillar att göra, hur det ser ut i Sverige, att vi har snö mer än halva året och att sverige är ett fint och snällt land som du vill att hon ska besöka ! :)

??

2010-04-08 @ 19:11:13
URL: http://oonmuroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0