Apropå påsken

Jag hoppas ni alla har haft en riktigt fin påsk. Det har i alla fall jag. Robin har varit ledig (förutom lördagen) och vi har umgåts med Samuel & Anna, Haft middag och spelkväll hemma hos Robins mamma, Spelat gitarr och sjungit, vårstädat och mycket mer. Nu känns det att det är vår åtminstånde vägarna är hyfsat fria från snö, men det är galet mycket snö kvar.

Apropå påsken. Här får ni en bild på 2 av de fina varelserna som förser mig med Riktiga ekologiska ägg.

Vist är de fina!!

Man undrar om snön kommer vara borta i juni?

Det går inte ens att ta en vettig bild där man ser hur mycket snö det verkligen är, för man ser bara snö. Men förstå att jag står upp som vanligt längs vägen upp till huset och tar kortet i ögonhöjd (!!!) och jag är 169 lång.

Det är GALET mycket snö och det är april !


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0